Oslo Runway 2024 bød ikke bare på smakebiter fra moteindustrien og en presentasjon av nye design-talenter. Også beauty-sektoren var representert. Germaine de Capuccini presenterte seg gjennom et samarbeid med Vogue Scandinavia og Line of Oslo.
- Partnerskapet med Vogue Scandinavia og Line of Oslo betyr mye for oss. Ikke bare fordi det gir oss muligheten til å nå ut til flere skjønnhetsentusiaster og moteelskere, men fordi vi deler mange av de samme verdiene, fremholder salgs- og markedsdirektør Eva A. Syversen i Dermalys AS, som representerer det spanske hudpleiemerket Germaine de Capuccini i Norge og de øvrige nordiske landene.
Germaine de Capuccini er kanskje ikke så kjent i Norge, men kan se tilbake på en lang reise innen skjønnhetspleie. I år feirer det spanske konsernet 60 år, og det var en ekstra grunn til å bli med på Oslo Runway.
- Germaine de Capuccini har alltid vært dedikert til å utvikle produkter av høyeste kvalitet, med fokus på hudpleie som ikke bare gir synlige resultater, men som også setter velvære og omsorg i sentrum. Vi synes konsernets 60-års jubileum var en god anledning til å vise oss frem på Oslo Runway, sier Eva A. Syversen.
- Vi liker å holde oss oppdatert innen mote og skjønnhet, og jeg nølte ikke med å takke ja til å komme på Oslo Runway på invitasjon fra Dermalys AS og Germaine de Capuccini, Vi har manglet en spa-serie, og dette merket passet godt inn i vår produktportefølje. Vi er veldig fornøyde med oppfølgningen og produktene, sier daglig leder Carina Dahl Aspeli, Hvil Vingene Dagspa.
- Det var inspirerende å følge med på de ulike aktivitetene. Det ga oss positiv energi. Vi prøver alltid å bli med på eventer, og dette var veldig bra, legger hun til.
Les også: Magasinet HUD & VELVÆRE nr. 3 2024
Goldwell har lansert sin julekampanje 2024, Wrappet By, som er en feiring av personlig pleie og gavekunsten. Kampanjen introduserer en utsøkt kolleksjon av hårpleiesett, som hver og en er designet med omtanke for å imøtekomme individuelle hårbehov med personaliserte uttrykk. Salongen og gave-givere kan legge igjen en personlig beskjed for å gjøre gaven unik. Hvert sett pakkes inn med omtanke, omhu og et snev av julemagi.
Leverandør: KAO Salon Division / www.kao.com