Oslo Runway 2024 bød ikke bare på smakebiter fra moteindustrien og en presentasjon av nye design-talenter. Også beauty-sektoren var representert. Germaine de Capuccini presenterte seg gjennom et samarbeid med Vogue Scandinavia og Line of Oslo.
- Partnerskapet med Vogue Scandinavia og Line of Oslo betyr mye for oss. Ikke bare fordi det gir oss muligheten til å nå ut til flere skjønnhetsentusiaster og moteelskere, men fordi vi deler mange av de samme verdiene, fremholder salgs- og markedsdirektør Eva A. Syversen i Dermalys AS, som representerer det spanske hudpleiemerket Germaine de Capuccini i Norge og de øvrige nordiske landene.
Germaine de Capuccini er kanskje ikke så kjent i Norge, men kan se tilbake på en lang reise innen skjønnhetspleie. I år feirer det spanske konsernet 60 år, og det var en ekstra grunn til å bli med på Oslo Runway.
- Germaine de Capuccini har alltid vært dedikert til å utvikle produkter av høyeste kvalitet, med fokus på hudpleie som ikke bare gir synlige resultater, men som også setter velvære og omsorg i sentrum. Vi synes konsernets 60-års jubileum var en god anledning til å vise oss frem på Oslo Runway, sier Eva A. Syversen.
- Vi liker å holde oss oppdatert innen mote og skjønnhet, og jeg nølte ikke med å takke ja til å komme på Oslo Runway på invitasjon fra Dermalys AS og Germaine de Capuccini, Vi har manglet en spa-serie, og dette merket passet godt inn i vår produktportefølje. Vi er veldig fornøyde med oppfølgningen og produktene, sier daglig leder Carina Dahl Aspeli, Hvil Vingene Dagspa.
- Det var inspirerende å følge med på de ulike aktivitetene. Det ga oss positiv energi. Vi prøver alltid å bli med på eventer, og dette var veldig bra, legger hun til.
Les også: Magasinet HUD & VELVÆRE nr. 3 2024