Mer enn 1000 deltagere og ambassadører fra 52 land deltok på tre-dagers eventet R.I.S.E. with Wella på Malta i mai. Det ble en storslått feiring av skaperkraft, kreativitet og fremtiden for frisørverdenen.
Eventet ble åpnet med en velkomsthilsen fra stylistikonet Patrick Cameron, fulgt opp med innspill fra Wellas lederteam med Hugo Kunetz i spissen.
- Når profesjonelle utøvere blomstrer, vokser bransjen vår, og det er drivkraften i alt vi gjør, innledet han.
Det var selvsagt lagt opp til work-shops og ulike aktiviteter, ikke minst en presentasjon av Wellas nye globale kampanje, Make It You, som er en feiring av hår som identitetsmarkør og en oppmuntring til å kreere og transformere personlige uttrykk.
KI-inspirerte fargetrender
Ett av helgens høydepunkter var The Trend Reveal Show, der Wellas toppartister presenterte høst-vinter 2025 fargetrender inspirert av kunstig intelligens. Globale ambassadører, som Renya Xydis, Yuya Nara, Romeu Felipe og James Earnshaw viste cutting edge fargeteknikker ved bruk av Koleston Perfect og Ultimate Repair.
Det var også plass til en seanse med Sebastian Professional, som demonstrerte stylingteknikker.
Se bildegalleriet for en dose inspirasjon til farge og styling.
Thalgo har reformulert og relansert solproduktene i Riviera Sun serien. De gir huden naturlig solglød med en lett, silkemyk tekstur. Produktene tilfører fuktighet, har anti-age effekt og byr på en ny generasjon solfilter som gir effektiv solbeskyttelse. Riviera Sun har tuber basert på resirkulert plast, og de er også resirkulerbare.
Leverandør: Hudpleiegrossisten AS