Elisa Jeronima Smestad-Novum i L’Oréal Professionnel.
Elisa Jeronima Smestad-Novum i L’Oréal Professionnel.

Fargetrender: Brune nyanser fortsatt i skuddet

 - Den nye «Titan Brown» trenden, også kjent som «Mocha Mousse», gjør seg fortsatt gjeldende utover denne våren. Samtidig er det også et stort fokus på glans, sier Elisa Jeronima Smestad-Novum, Senior Educator i L’Oréal Professionnel Norway.

 - Det dreier seg om en allsidig trend, med et bredt spekter av bruntoner, fra lyse, beige nyanser, til dype, rike brunfarger.  Dette er noe du kan se eksempler på i vår nyeste «Titan Brown» kolleksjon, forklarte Elisa under en pressekonferanse i forbindelse med L’Oréal Professionnels lanseringer denne våren.

 - I tillegg til fargekolleksjonen lanserer vi også en tilhørende fargeteknikk. Du kan lære mer om denne teknikken i vårt gratis webinar som vi holder via Teams denne våren, legger hun til.

Fortsatt glans som gjelder

Trenden med glansfullt hår gjelder fortsatt, fortsetter Elisa.

 - Det er også et stort fokus på glans. Derfor lanserer vi nå vår nye hårpleieserie «Vitamino Color Spectrum».  Dette er en serie utviklet for fargebehandlet hår, med flere dimensjoner. Den gir næring til håret basert på forskjellige nivåer av slitasje. Den leverer glansfulle resultater, som er veldig populært nå, fremholder hun.


Quick fix for grå hår

Color Xpress fra Wella Professional er en innovasjon som gjør det mulig å levere opp til 100 % gråhårsdekning på bare 10 minutter. En kjapp service for kunder i farta, for de som ikke har tid til en tidskrevende hårfarging i en travel hverdag. 

 - Color Xpress er en game-changer for stylister. Tjenesten gjør det mulig for oss å møte den voksende etterspørselen for ekspress service, uten å kompromisse med kvalitet og resultater. Det er en perfekt blanding av hastighet, innovasjon og kundetilfredshet, oppsummerer Wella Professionals globale ambassadør Marco Firriolo.


Sett av datoen for en fargefeiring

Goldwell presenterer ColorSphere, et globalt event for sine fargekunder. Seansen går av stabelen 14. – 15. september i Milano og byr på muligheten til å oppleve stylister fra hele verden på scenen. Det er også lagt opp til et sosialt program der folk kan komme sammen for interaksjon og kreering av nye ideer. Det blir kort sagt en allsidig feiring. For mer info, kontakt KAO Norway AS.

  • Saken står på trykk i magasinet FRISØR nr 1/2025. Les det digitalt HER.

  • Du kan også lese andre utgivelser fra NFVB HER.


 

Tilbake
ANNET INNHOLD