Hårologi Tailor Made er et konsept som står i fokus på Beauty is Business, sier salgssjef Thomas Leonhardsen.
Hårologi Tailor Made er et konsept som står i fokus på Beauty is Business, sier salgssjef Thomas Leonhardsen.

Skreddersøm er veien til suksess

Hårologi har stand på Beauty is Business i Lillestrøm 5. april.  – Vi vil presentere merkevaren Hårologi og vise hvordan konseptet garanterer økt salg, sier salgssjef Thomas Leonhardsen. Hårologi deler stand sammen med Pivot Point og saksemerket Lützow of Sweden.

Av: - NFVB
Sist oppdatert: 2025-02-03T13:02:19.0000000Z

Hårologi har vært en foregangsleverandør av miljøtilpassede produkter. Den svenske produsenten har som rettesnor å benytte seg av få, men effektive råvarer for å oppnå resultater. Nå jobbes det også aktivt med å personifisere behandlingene.  Tailor Made er gjennomgangslinjen for Hårologis produktutvikling. Dette kan du høre mer om på Beauty is Business 5. april.

- Skreddersøm blir viktig i kampen om kundenes gunst. Hårologi følger opp dette med spesialiserte kurs som kan gjennomføres på tidspunkter som passer hver enkelt frisør. Vi har nå gjort det enklere å utdanne seg til å bli en Hårolog, sier salgssjef Thomas Leonhardsen.


Lønnsom fagkunnskap

- Skal vi utvikle bransjen og sikre salongenes lønnsomhet, kreves fagkunnskap hos frisørene. Det har vært kjernen i Hårologis virksomhet gjennom 50 år.  Men kunnskapen må brukes og formidles til kundene, sier avgående Hårologi-sjef Petter Buberg.

 - Som educator og kursholder gjennom 40 år, vil jeg poengtere at Hårologi, som betyr læren om håret, er mer enn produkter. Det er et konsept som bygger på erfaring og dyp kunnskap om hårets og hodebunnens oppbygning og naturlige funksjoner. Dette vil vi formidle på Beauty is Business.

Tilbake
ANNET INNHOLD