<br/> - Vi representerer et helhetlig konsept for å ivareta god hudhelse innen hudpleie, mineralmakeup og utstyr til salongen, som sammen gir raske og synlige resultater på huden, sier salgs- og markedsutvikler Rachel Borgund Espeseth i Skintific.

 - Vi representerer et helhetlig konsept for å ivareta god hudhelse innen hudpleie, mineralmakeup og utstyr til salongen, som sammen gir raske og synlige resultater på huden, sier salgs- og markedsutvikler Rachel Borgund Espeseth i Skintific.

Skintific AS stiller sterkt på Beauty is Business

Merkevarehuset Skintific AS har en dobbelt-stand på Beauty is Business 5. april. Den ene standen er viet mineralmakeup merket jane iredale og den andre hudpleiemerket Dermalogica.  - Vi gleder oss til å demonstrere disse merkene, forteller salgs- og markedsutvikler Rachel Borgund Espeseth. 

Av: - NFVB
Sist oppdatert: 2025-01-29T10:55:34.0000000Z

 - I Skintific er vi stolte av å representere flere av verdens mest attraktive merkevarer til bruk i salong, som inkluderer Dermalogica, jane iredale, Celluma og Dermaroller, Xcellaris pro twist. Dette vil vi demonstrere på Beauty is Business, forteller Rachel Borgund Espeseth.

- Vi stiller med et salgsteam som består av tre hudpleiere og en make-up artist. Besøkende vil oppleve live demo av våre nyeste behandlinger på standen. Vi byr på aktiviteter og inspirasjon, sier hun. 

- Skintific har lagt stor vekt på etterutdanningstilbudet gjennom Skintific Academy. Litt ubeskjedent mener vi dette byr på bransjens beste etterutdanning for hudpleiere, legger hun til.

Se også

Tilbake
ANNET INNHOLD