Merkevarehuset Skintific AS har en dobbelt-stand på Beauty is Business 5. april. Den ene standen er viet mineralmakeup merket jane iredale og den andre hudpleiemerket Dermalogica. - Vi gleder oss til å demonstrere disse merkene, forteller salgs- og markedsutvikler Rachel Borgund Espeseth.
- I Skintific er vi stolte av å representere flere av verdens mest attraktive merkevarer til bruk i salong, som inkluderer Dermalogica, jane iredale, Celluma og Dermaroller, Xcellaris pro twist. Dette vil vi demonstrere på Beauty is Business, forteller Rachel Borgund Espeseth.
- Vi stiller med et salgsteam som består av tre hudpleiere og en make-up artist. Besøkende vil oppleve live demo av våre nyeste behandlinger på standen. Vi byr på aktiviteter og inspirasjon, sier hun.
- Skintific har lagt stor vekt på etterutdanningstilbudet gjennom Skintific Academy. Litt ubeskjedent mener vi dette byr på bransjens beste etterutdanning for hudpleiere, legger hun til.
Se også