Fredag 18. mars samlet Aveda og leverandøren We are One AS mer enn 200 frisører til en relansering av Avedas veganske, permanente hårfarge på utestedet Ingensteds i Oslo sentrum. Med bobler i glasset ble gjestene med på en fotoshoot «behind-the-scenes» med fotograf Truls Quale i aksjon.
- Vi ønsket å samle nettverket vårt og feire både relanseringen av Avedas permanente veganske hårfarger og mulighetene til at vi igjen kunne samles, etter to års begrensninger til å treffes på fysiske møteplasser. Utestedet Ingensteds var omgjort til et fotostudio, og det var veldig gøy å lage «behind-the-scenes» opplevelser for gjestene våre, forteller Aveda Brand Manager Nordic, Ellen Marie Johansen.
- Stemningen tok helt av når vi auksjonerte bort klærne stylist Tommy Løland hadde laget til modellene og donert til inntekt for rent vann, legger hun til.
Totalt ble 13 modeller presentert som en fargerik blomsterbukett av hårfarger og personligheter. Presentasjonen av modellene var interaktiv, der modellene var en del av publikum, presentert på ulike podier rundt om i lokalet. De ble et kunstverk i seg selv.
- Hver av modellene hadde sin unike QR-kode, som frisørene scannet og fikk da opp fargeoppskrift, beskrivelse av fargeprosessen og før-bilder. Vi ønsket å vise stor variasjon i farger og former, med utgangspunkt i hele fargesirkelen. Det at frisørene kunne skanne farge-oppskriftene direkte på mobilen ga oss en unik mulighet til å formidle inspirasjonen fra fargene og lære av de fargene som engasjerte dem, forteller Aveda Education Manager Louise Kjær.
Thalgo har reformulert og relansert solproduktene i Riviera Sun serien. De gir huden naturlig solglød med en lett, silkemyk tekstur. Produktene tilfører fuktighet, har anti-age effekt og byr på en ny generasjon solfilter som gir effektiv solbeskyttelse. Riviera Sun har tuber basert på resirkulert plast, og de er også resirkulerbare.
Leverandør: Hudpleiegrossisten AS