NFVBs årsrapport for landsmøteperioden 2019-2021 fremlegges som en kavalkade, med glimt fra en begivenhetsfylt periode. Rapporten er en tydelig reminder på den rolle og betydning NFVB har i bransjen.
Årsrapporten fremlegges i forbindelse med NFVBs landsmøte, som foregår digitalt fredag 12. mars.
NFVBs medlemsbedrifter er alle invitert til å delta på landsmøtet, og har fått tilsendt dokumenter direkte på e-post.
OBS! Medlemsbedrifter kan fortsatt melde seg på landsmøtet.
For påmelding, se artikkel HER.
Tradisjonen tro, lanserer Aveda nok en gang Earth Month. For 2024 er temaet: The Power of Every Drop. Kampanjen inkluderer et samarbeid med Charity: Water, en ideell organisasjon som jobber for å gi rent drikkevann til mennesker i utviklingsland.
Sjekk #AvedaWalksForWater.
Det kan også nevnes at Aveda 22. april oppfordrer folk til å droppe hårvasken for å spare vann. Fra 15. april vil kampanjen vise arbeid til influensere som styler håret bærekraftig uten vask.
Sjekk #NoWashDay.