Limited Edition - med godt bidrag til rent vann prosjekter.
Limited Edition - med godt bidrag til rent vann prosjekter.

Aveda med vannfokus

Aveda markerer tradisjonen tro april som Earth Month i samarbeid med Charity:Water. Siden oppstarten i 1999 har Aveda samlet inn over 72 millioner dollar, noe som har vært et bidrag til å gi rent vann til mer enn 1,5 millioner mennesker globalt.

Av: - NFVB
Sist oppdatert: 2025-04-11T08:30:06.0000000Z

Årets kampanje inkluderer flere aktiviteter.

- Limited Edition Botanical Repair Bond-Building Styling Creme, der 15 dollar (tilsvarende rundt 160 kroner) går til prosjekter for rent vann.

- #AvedaClearWaterChallenge, en sosial kampanje med ukentlige bærekraftstemaer.

- No Wash Day 22. april, som markeres ved å oppfordre til å droppe hårvask en dag for å spare vann.

- Aveda Walks for Water 27. april, der man skal gå 6 km for å sette fokus på rent vann globalt.

Leverandør og norsk partner: We are One AS.

Tilbake
ANNET INNHOLD