Aveda markerer tradisjonen tro april som Earth Month i samarbeid med Charity:Water. Siden oppstarten i 1999 har Aveda samlet inn over 72 millioner dollar, noe som har vært et bidrag til å gi rent vann til mer enn 1,5 millioner mennesker globalt.
Årets kampanje inkluderer flere aktiviteter.
- Limited Edition Botanical Repair Bond-Building Styling Creme, der 15 dollar (tilsvarende rundt 160 kroner) går til prosjekter for rent vann.
- #AvedaClearWaterChallenge, en sosial kampanje med ukentlige bærekraftstemaer.
- No Wash Day 22. april, som markeres ved å oppfordre til å droppe hårvask en dag for å spare vann.
- Aveda Walks for Water 27. april, der man skal gå 6 km for å sette fokus på rent vann globalt.
Leverandør og norsk partner: We are One AS.
Har du lyst til å utvikle deg som leder, løfte bedriften din og øke lønnsomheten? NFVB Lederprogram gir deg ny kompetanse, praktiske verktøy og personlig coaching. Tilbakemeldingene fra tidligere deltakere er rett og slett overstrømmende. Årets kull starter 23. april 2025. Meld deg på nå!