- Vi vil fokusere på POP EDU, et nytt konsept vi har på education. Besøkende på Beauty is Business vil få oppleve våre korte, digitale seminarer på under fem minutter i praksis. Dette er noe du må få med deg, oppfordrer Trade Marketing Manager Andrea Magnussen Neraas i Wella Professionals.
- Dette er det ultimate seminarformatet for travle frisører. POP EDU gir deg rask kunnskap og den inspirasjonen du trenger. Alt på under fem minutter. Med On-Demand læring kan du utvikle deg når som helst, hvor som helst. POP EDU tilbyr kurs som passer i en hektisk hverdag, forteller Andrea Magnussen Neraas.
Wella Professionals stiller med et fagsterkt team på standen under Beauty is Business 5. april. Hovedfokuset er POP EDU by Wella Education. I tillegg er det loddtrekning med flotte premier.
Se også:
Thalgo har reformulert og relansert solproduktene i Riviera Sun serien. De gir huden naturlig solglød med en lett, silkemyk tekstur. Produktene tilfører fuktighet, har anti-age effekt og byr på en ny generasjon solfilter som gir effektiv solbeskyttelse. Riviera Sun har tuber basert på resirkulert plast, og de er også resirkulerbare.
Leverandør: Hudpleiegrossisten AS