Mange nyheter fra Dermanor AS
Business Developement Manager Kaja Helene Siljan presenterte nyheter fra Priori.

Mange nyheter fra Dermanor AS

Dermanor bød på en bred presentasjon av sine ulike merker for pressen 10. november. Fokuset var lagt på Priori, som nå lanseres med et nytt, forenklet produktdesign. Obagi Medical Nu-Cil Biostim Scalp serum er også en nyhet som trekkes frem.

Markedssjef Lise Løvstad Christiansen åpnet seansen med et blikk på Dermanors produktportefølje, som teller 23 merker. Deretter fulgte de produktansvarlige opp med nyheter fra sine respektive brands.

 

Dermanordic kjøpte det amerikanske merket Priori i 2024. De er nå en global distributør og utvikler av nye Priori-produkter.

- Det er en spennende reise, og vi har nå fornyet produktseriene og gitt produktene en ny og forenklet design. Vi har nettopp lansert Priori Age Renew Glow Serum, og vi kommer med en ny LED-maske fra Priori med to typer lys i juni 2026, fortalte markedssjef Lise Løvstad Christiansen. 

Obagi Medical ble overtatt av Dermanor i 2024, og representerer en spisset teknologi med godt dokumenterte resultater. På nyhetssiden er det verd å merke seg lanseringen av hodebunnsserumet BioStim Scalp serum.

 - Det dreier seg om et lett absorberbart serum som gir tykkere og fyldigere hår gjennom å pleie hodebunnen og stimulere hårfolliklene. Det skal brukes daglig og gir synlige resultater etter kun to ukers daglig bruk. Dette er virkelig en innovasjon vi har store forventninger til, sa Business Development Manager Kaja Helene Siljan.