Distributørskifte for KMS
Kao Norway girer opp og får et sterkt merkenavn i porteføljen med KMS Hair.

Distributørskifte for KMS

- Varemerket KMS blir nå en del av en sterk portefølje av salongmerker i Kao Salon Division, sammen med Goldwell, Kerasilk, Oribe og Varis, forteller Victoria Andahl Arberg, Nordic Digital Communication Manager i Kao Salon Division Nordic.


Sist oppdatert: 11.11.2025, 12:58:27

Allerede i 2002 ble KMS Hair en del av KAO Salon Division, men merket har blitt distribuert av Tendenz Hårpleie AS på det norske markedet gjennom disse årene. Fra nyttår overtar KAO Salon Division Nordic distribusjonen på det norske markedet.

 

Globalt merke

- KMS Hair ble grunnlagt i 1976 og er kjent for profesjonelle, høytytende og allsidige hårprodukter som kan mikses og matches for å skape en hvilken som helst look, uansett hårtype eller tekstur. Derfor er slagordet «Wear your hair the way you want» beskrivende for KMS, fremholder Nordic Digital Communication & PR Manager Victoria Åndahl Arberg i Kao Salon Division Nordic.

Hun legger til følgende.

- I årenes løp har KMS Hair vokst til å bli et globalt varemerke, elsket av både frisører og kunder, fordi hårproduktene kombinerer vitenskapens kraft, med naturlige ingredienser og fokus på resirkulering. Målsettingen er å gjøre livet vakrere for salonger, frisører og deres kunder gjennom partnerskap, bærekraftig praksis og vekst i salongvirksomheten.  I tillegg til profesjonelle salongprodukter, tilbyr KMS Hair utdanning til frisører over hele verden.

 

Mer info: sjekk www.kmshair.no, www.kaosalondivision.com.

Andre henvendelser: kundeservice-no@kao.com eller 22 55 69 91

KMS i Norge blir nå en del av Kao Salon Division Nordic.
KMS i Norge blir nå en del av Kao Salon Division Nordic.