Kérastase feirer sitt 60-års jubileum blant annet med lanseringen av Kérastase Elixir Ultime Oil i en reformulert utgave. Den ikoniske håroljen byr på muligheten til å skape en perfekt avslutning for alle looks, med glans, mykhet og beskyttelse.
Det kan nevnes at produktet åpner for refill, og at det benyttes resirkulert glass i produksjon av flasken. Dette er en ny generasjon hårolje, som på en smakfull måte uttrykker Kérastase som et luksuriøst merke.
Hårpleie har vært kjernen i virksomheten siden oppstarten for 60 år siden, så hva er da mer naturlig enn å løfte frem et ikonisk produkt som Elixir Ultime Oil, som gir 100 % mer glans i 48 timer, 96 timer med anti-frizz og varmebeskyttelse opp til 230 grader.
Leverandør: L’Oréal Norge AS Professionnel Products Division / Kérastase.
Goldwell har lansert sin julekampanje 2024, Wrappet By, som er en feiring av personlig pleie og gavekunsten. Kampanjen introduserer en utsøkt kolleksjon av hårpleiesett, som hver og en er designet med omtanke for å imøtekomme individuelle hårbehov med personaliserte uttrykk. Salongen og gave-givere kan legge igjen en personlig beskjed for å gjøre gaven unik. Hvert sett pakkes inn med omtanke, omhu og et snev av julemagi.
Leverandør: KAO Salon Division / www.kao.com