Maria Nila tar nye grep for å bygge merkevaren. I perioden 15. mai til 25. mai byr det svenske hårmerket på en konsumentrettet merkevareopplevelse i et pop-up lokale i Torggata 23 i Oslo sentrum. Besøkende kan vinne produkter, motta goodiebags og få gratis styling av Maria Nilas frisører.
- Norge er et veldig viktig marked for oss. Vi er utrolig spente og ønsker våre kunder velkommen til å oppleve Maria Nila-universet. Dette er en viktig milepæl for vår reise i Norge, og bare begynnelsen på det som skal komme, sier Marketing Manager Maria Nila, Monica Tesanovic i en pressemelding.
Det svenske familiedrevne selskapet har valgt Oslo som sin andre fysiske lokasjon for dette pop-up konseptet. Den første pop-up salongen fant sted i New York i fjor.
Denne våren introduserer Maria Nila deres bestselgende hårpleieserier i tre limited edition Beauty Bags, hver som gjenspeiler den tidløse elegansen til tennis gjennom The Perfect Match. Maria Nila er også stolte av samarbeidet med de to profesjonelle tennisspillerne Mirjam Bjorklund og Eden Silva. Som frontfigurer i denne kampanjen, representerer de Maria Nilas forpliktelser til profesjonell ytelse, høy kvalitet og ekspertise som merkeambassadører gjennom hele 2024.
Goldwell har lansert sin julekampanje 2024, Wrappet By, som er en feiring av personlig pleie og gavekunsten. Kampanjen introduserer en utsøkt kolleksjon av hårpleiesett, som hver og en er designet med omtanke for å imøtekomme individuelle hårbehov med personaliserte uttrykk. Salongen og gave-givere kan legge igjen en personlig beskjed for å gjøre gaven unik. Hvert sett pakkes inn med omtanke, omhu og et snev av julemagi.
Leverandør: KAO Salon Division / www.kao.com