Tradisjonen tro, lanserer Aveda nok en gang Earth Month. For 2024 er temaet: The Power of Every Drop. Kampanjen inkluderer et samarbeid med Charity: Water, en ideell organisasjon som jobber for å gi rent drikkevann til mennesker i utviklingsland.
Sjekk #AvedaWalksForWater.
Det kan også nevnes at Aveda 22. april oppfordrer folk til å droppe hårvasken for å spare vann. Fra 15. april vil kampanjen vise arbeid til influensere som styler håret bærekraftig uten vask.
Sjekk #NoWashDay.
Goldwell har lansert sin julekampanje 2024, Wrappet By, som er en feiring av personlig pleie og gavekunsten. Kampanjen introduserer en utsøkt kolleksjon av hårpleiesett, som hver og en er designet med omtanke for å imøtekomme individuelle hårbehov med personaliserte uttrykk. Salongen og gave-givere kan legge igjen en personlig beskjed for å gjøre gaven unik. Hvert sett pakkes inn med omtanke, omhu og et snev av julemagi.
Leverandør: KAO Salon Division / www.kao.com