- Vi ønsker at flere skal oppdage «nye Hårologi», der vi kan dele av 50-års erfaring med kunnskap om hår, hud og ernæring. Det betyr at vi er ute etter nye kunder og trolig må jakte på nye medarbeidere, både på salgs- og kurs-siden i tiden som kommer. Det siste er viktig, fordi Hårologi alltid har lagt vekt på å utdanne faglig dyktige hårologer, og det krever en tett oppfølgning fra vår side, sier Thomas Leonhardsen.
Han legger til at innsteget for å bli en sertifisert Hårologi-salong skal senkes.
- Mens man før måtte gjennomføre et fire dagers kurs for å bli en sertifisert hårolog, velge alt eller ingenting, er det nå mulig å gjøre dette trinnvis. Vi vil gjøre det enklere for flere å velge oss som leverandør, uten at det går på kompromiss med det faglige.
Tar over stafettpinnen
For frisører i Norge har Hårologi gjennom flere tiår blitt synonymt med bransjenestor Petter Buberg. Nå er han i ferd med å gi stafettpinnen videre til Thomas Leonhardsen.
- Ja, det er store sko å fylle. Petter Buberg har virkelig satt spor etter seg. Men det blir gøy å være med å utvikle virksomheten i Norge, og vi bretter opp ermene og gyver løs på 2025 med stor entusiasme, smiler Thomas.