Wella Professionals har inngått et partnerskap med Universal Pictures i anledning lanseringen av kinofilmen Wicked. Wella byr på produkter for transformering av hårfrisyrer og pleiende ritualer, som også inkluderer neglelakker fra O.P.I.
- I forbindelse med lanseringen av Wicked, som er basert på en teatermusikal med heksene fra Oz i sentrum, har Wella Professionals valgt å tilføre verden magi til håret gjennom den kraftfulle duoen Ultimate Repair and Color kolleksjonene, opplyser selskapet.
- Som et merke som feirer individualitet, selvrealisering og kreativitet, er Wella Professionals begeistret over å være en partner med Universal Pictures Wicked. På linje med filmverdens storytelling jobber Wella Professionals med å bistå stylister til å redefinere beauty-standarder og for å dyrke deres personlige stil. Samarbeidet om Wicked tillater Wella Professionals å bringe modige, kulturelt relevante hårtrender til live, sier Lori Pantel, Chief Marketing Officer i Wella Company.
Magasinet FRISØR nummer 4 2024 setter menn i fokus. Det er ellers damene som får den største oppmerksomheten i frisørfaget. I dette magasinet kan du lese om frisører som brenner for herrer og om fagskoleutdanning i barberfaget. Du kan lese om gode forretningsmuligheter du får ved å ta gutta på alvor, og ikke minst kan du få inspirerende impulser fra de frisyrekolleksjonene vi presenterer.