Aveda har inngått et samarbeid mellom premium-merket Altuzarra for å utvikle en bærekraftig, limited edition kolleksjon av tilbehør og gavepakker laget med omtanke for denne julen.
- Jeg ble inspirert av en kunstner fra 1800-tallet, som skapte vakre akvareller av mennesker med intrikate tatoveringer. Dette ble utgangspunktet for det visuelle uttrykket i denne kolleksjonen, forteller Joseph Altuzarra, motedesigner og grunnleggeren av Altuzarra.
- Jeg likte ideen om å tolke disse tatoveringene som florale motiver, delikate, men med en anatomisk følelse. Det illustrerer forbindelsen mellom menneskekroppen og naturen, legger han til.
Limited-Edition kolleksjonen fra Aveda x Altuzarra inneholder to ettertraktede tilbehør, laget med minst 94 % resirkulert PET:
- Nightbloom Twist hårbånd - som skaper et stilig statement med knutedetaljer for en elegant og avslappet look.
- Nightbloom kosmetikkveske - en dyp veske som også kan brukes som en clutch, med en chic og allsidig twist-tilknytning.
Begge tilbehørene kommer i nydelige gaveesker, inspirert av naturens skjønnhet og magi, der bærekraft står i fokus.
Leverandør: We are One AS / www.weareone.no
Goldwell har lansert sin julekampanje 2024, Wrappet By, som er en feiring av personlig pleie og gavekunsten. Kampanjen introduserer en utsøkt kolleksjon av hårpleiesett, som hver og en er designet med omtanke for å imøtekomme individuelle hårbehov med personaliserte uttrykk. Salongen og gave-givere kan legge igjen en personlig beskjed for å gjøre gaven unik. Hvert sett pakkes inn med omtanke, omhu og et snev av julemagi.
Leverandør: KAO Salon Division / www.kao.com