I anledning etableringen av et eget kontor i Paris og Davines 40-års jubileum, samlet Davines mer enn 1.200 frisører til en uforglemmelig seanse i Paris 11. og 12. juni. De kunne utforske nye trender og bærekraftige høydepunkter under konseptet Hair on Stage. Davines bød på internasjonale stjerneartister og show med Davines eget kreative team.
Arrangementet startet med en samling på Bateaux Mouches ved Seinens bredder, og selve hårshowet gikk av stabelen på Theatre du Chatelet. Det kreative temaet i showet var «You are That», der bærebjelken var å poengtere at betydningen av menneskelig kulturelt mangfold er en gave til alle.
Goldwell har lansert sin julekampanje 2024, Wrappet By, som er en feiring av personlig pleie og gavekunsten. Kampanjen introduserer en utsøkt kolleksjon av hårpleiesett, som hver og en er designet med omtanke for å imøtekomme individuelle hårbehov med personaliserte uttrykk. Salongen og gave-givere kan legge igjen en personlig beskjed for å gjøre gaven unik. Hvert sett pakkes inn med omtanke, omhu og et snev av julemagi.
Leverandør: KAO Salon Division / www.kao.com