Adam og Eva lanserer en profesjonell hårpleieserie der hver eneste ingrediens og produktegenskap er nøye valgt ut av deres egne frisører og stylister.
Adam og Eva lanserer en profesjonell hårpleieserie der hver eneste ingrediens og produktegenskap er nøye valgt ut av deres egne frisører og stylister.

Adam og Eva på flaske

Helt siden oppstarten av Adam og Eva i 1973 har en egen produktlinje stått høyt på ønskelisten hos frisørkjeden. I år feirer Adam og Eva 50 år, og i denne anledningen lanseres en hårpleieserie, utviklet av Adam og Evas interne krefter.

Adam og Eva Gruppen teller nå 30 salonger og 260 medarbeidere. Størrelsen og den interne «hårkompetansen» har nådd et nivå som har gjort det mulig å utvikle en egen, profesjonell hårpleieserie, som i lanseringsøyeblikket inkluderer hele 19 produkter. 

 - Utviklingen har gått over tre år, og vært spennende og utfordrende. Vi har dyktige frisører over hele Norge, som har en utrolig kunnskap om hår. Hver eneste ingrediens og produktegenskap er nøye valgt ut av våre frisører og stylister. Det sikrer en kvalitet og brukervennlighet ned til hver minste detalj, forteller daglig leder Kristin Sandum Berre i Adam og Eva Gruppen.

Et hint av Adam og Eva

Duften er som en del av opplevelsen, og produktene byr på et hint av eple-ekstrakt på ingredienslisten, noe som er en hentydning til Adam og Evas eplelogo. Duftene i hver serie er også skreddersydd for å reflektere egenskapene i produktene, som er kun til bruk og salg i Adam og Evas egne salonger.

- Vi har fått et fantastisk verktøy til å fremme vår egen faglige styrke og ekspertise. Samtidig har vi fått lov til å skape våre egne drømmeprodukter. Vi er sikre på at dette vil være med på å skille oss ut i et marked som blir stadig mer kresent og bevisst, og samtidig gi oss og vår historie en plass i enda flere menneskers liv, avrunder Kristin Sandum Berre. 

Lanseringen av produktserien skjedde i samarbeid med Costume på Adam og Eva Paleet 22. april. 

Det var en presentasjon i smakfulle omgivelser, og et event som ble lagt merke til langt ut over Adam og Eva systemet. 

Stor markedsføringskampanje

I anledning av lanseringen er det gjennomført flere aktiviteter. Adam og Eva har laget en egen promoteringsfilm, signert Pakhaus, Trine Hisdal/Tinagant, med filmmusikk laget av Liseo, Christopher Nygård. Trine Hisdal/Tinagent står også bak bildene som følger kampanjen.

Linker til produktene finner du på produkter.adamogeva.no

Tilbake
ANNET INNHOLD