Gjennom Hair Care Through Life byr Hårologi of Sweden på en fornyelse, som inkluderer navn og produktdesign. Lanseringen inkluderer nye produkter, som Rebuild Cure, en styrkende og reparerende kur for skadet og svekket hår, samt Hydrating Cure for hår og hodebunn. I tillegg har man lansert Essential Oil, en kroppsolje som tilfører fukt, beskyttelse og som roer irritert hud. Produktene er snille mot både mennesker og naturen.
- Vi vil presentere produktene på vår stand under Beauty is Business i Oslo 25. mars. Vi har også et samarbeid med PÅHÅRET FRONT, og vi inviterer alle fremmøtte til en smakfull visning samme dag. Velkommen til å bli bedre kjent med Hårologi under Beauty is Business, sier adm. direktør Petter Buberg i Hårologi of Sweden.
Tradisjonen tro, lanserer Aveda nok en gang Earth Month. For 2024 er temaet: The Power of Every Drop. Kampanjen inkluderer et samarbeid med Charity: Water, en ideell organisasjon som jobber for å gi rent drikkevann til mennesker i utviklingsland.
Sjekk #AvedaWalksForWater.
Det kan også nevnes at Aveda 22. april oppfordrer folk til å droppe hårvasken for å spare vann. Fra 15. april vil kampanjen vise arbeid til influensere som styler håret bærekraftig uten vask.
Sjekk #NoWashDay.