Prisen som Årets Influencer peker på bransjefolk som gjør seg godt gjeldende på Instragram. Her er det mange som har stor innflytelse og mange følgere.
Juryen vurderer ikke bare antall poster og følgere, men også innholdskvalitet og om det skaper engasjement. Bygger innholdet opp fag/bransje, og er det relevant for faget? Blir vi kjent med personen bak kontoen? Hva er det visuelle inntrykket?
Vinneren kåres på Prisfesten lørdag 25. mars på Skur 13.
Billetter til Prisfesten kan kjøpes HER.
Goldwell har lansert sin julekampanje 2024, Wrappet By, som er en feiring av personlig pleie og gavekunsten. Kampanjen introduserer en utsøkt kolleksjon av hårpleiesett, som hver og en er designet med omtanke for å imøtekomme individuelle hårbehov med personaliserte uttrykk. Salongen og gave-givere kan legge igjen en personlig beskjed for å gjøre gaven unik. Hvert sett pakkes inn med omtanke, omhu og et snev av julemagi.
Leverandør: KAO Salon Division / www.kao.com