Market & Education Manager Edel Stabel, Tjøstolvsen AS, International BABOR Make-up Educator Cloe Votsi og friidrettsstjernen Christina Vukicevic Demidor. Sistnevnte var en flott make-up modell for BABOR.
Market & Education Manager Edel Stabel, Tjøstolvsen AS, International BABOR Make-up Educator Cloe Votsi og friidrettsstjernen Christina Vukicevic Demidor. Sistnevnte var en flott make-up modell for BABOR.

BABOR med smakfull pressebrunch

Make-up linjen fra BABOR samt nyheter fra øvrige produktserier innen hud stod i fokus da Tjøstolvsen AS inviterte pressen til selskapets nyoppussede lokaler på Skøyen i Oslo tirsdag 14. juni. 

BABOR Skinovage er relansert, og serien er tatt ned fra 27 produkter til 19. Samtidig ble det lansert nyheter innen den mer ungdommelige linjen Essential, og cosmeceuticallinjen Dr. BABOR, som er utvidet med fire nyheter.

Sist, men ikke minst, ble seansen en markering at Tjøstolvsen AS kan feire sitt 50-års jubileum, og at tredje genererasjon i det familie-eide Stavanger baserte selskapet nå er på plass i driften.

Educator Anne Cole Arnesen poengterte at BABOR nå har lansert testere for de populære ampullene. - Da slipper man å knekke en ampull for å la kundene teste ut duft og konsistens, forteller hun.

Pressekorpset på plass. Godt fremmøte av influensere på sommerens til nå siste pressekonferanse.

Tilbake
ANNET INNHOLD