Onsdag 9. juni arrangerer TIGI sammen med Headbrands en digital reise gjennom Norden, der fokuset er å dele ulike cocktailoppskrifter for håret. Arrangementet pågår mellom kl. 11.00 – 12.00, og deltagerne kan kontinuerlig stille spørsmål i livechatten.
Det blir alt fra volum, struktur, til glatt og glansfullt hår. Utgangspunktet for seansen er TIGIs nye relanserte stylingserie Bed Head. Hovedtrekkplasteret er stylistikonet og TIGI-grunnlegger Anthony Mascolo, som er med live fra London. Han vil dele tips og råd, og presentere de nye produktene.
Sjekk www.headbrands.se for registrering til webinaret, som vil foregå på zoom.
Tradisjonen tro, lanserer Aveda nok en gang Earth Month. For 2024 er temaet: The Power of Every Drop. Kampanjen inkluderer et samarbeid med Charity: Water, en ideell organisasjon som jobber for å gi rent drikkevann til mennesker i utviklingsland.
Sjekk #AvedaWalksForWater.
Det kan også nevnes at Aveda 22. april oppfordrer folk til å droppe hårvasken for å spare vann. Fra 15. april vil kampanjen vise arbeid til influensere som styler håret bærekraftig uten vask.
Sjekk #NoWashDay.