Wella Fund handler om å fortelle historien og vise takknemlighet overfor frisørbransjen med fokus på de lokale salongene. Derfor ble Wella Fund opprettet, hvor frisørsalonger har muligheten til å vinne 1 års forbruk av Wella-produkter til en verdi opp mot en halv million kroner (avhenger av størrelsen på salongen). 
Wella Fund handler om å fortelle historien og vise takknemlighet overfor frisørbransjen med fokus på de lokale salongene. Derfor ble Wella Fund opprettet, hvor frisørsalonger har muligheten til å vinne 1 års forbruk av Wella-produkter til en verdi opp mot en halv million kroner (avhenger av størrelsen på salongen). 

WELLA FUND – et initiativ som støtter og feirer de lokale salongene

Nå har du sjansen til å søke om vårt helt nye initiativ, Wella Family Fund, ett initiativ der vi får muligheten til å støtte deg og din lokale salong.

Av: - NFVB
Sist oppdatert: 2021-06-01T07:08:06.0000000Z

2020 var starten på en veldig tøff periode for frisørbransjen og alle deres kunder. Dette er bakgrunnen for Wella Companys ønske om å skape en endring; Vi ønsker å vise vår støtte ved å gi tilbake til både bransjen og lokalsamfunnet, forteller Hanne Klausen Hamre, Country Manager i Norge. En frisørsalong er så mye mer enn et sted man klipper, farger og friserer håret. Det er et sted hvor mennesker møtes, livshistorier deles, og virkelige endringer på både innsiden og utsiden finner sted. De lokale salongene bygger tette relasjoner til kundene sine og skaper lojalitet år etter år, fortsetter Hanne. 

Wella Fund handler om å fortelle historien og vise takknemlighet overfor frisørbransjen med fokus på de lokale salongene. Derfor ble Wella Fund opprettet, hvor frisørsalonger har muligheten til å vinne 1 års forbruk av Wella-produkter til en verdi opp mot en halv million kroner (avhenger av størrelsen på salongen). 

«Jeg er takknemlig over å få være en del av initiativet Wella Fund som retter søkelyset mot en bransje som har strevet gjennom en krevende tid, og som kan bidra til at et lokalsamfunn beholder en viktig institusjon.» 

- Jurymedlem Anne Mari Halsan, Adm dir NFVB 

KRITERIER FOR Å SØKE 

• Frisørsalonger kan søke selv, eller bli nominert av lokalsamfunnet. Små til mellomstore salonger kan søke, og de må være en uavhengig salong, ikke del av en frisørsalongkjede 

• Maksimum 5 millioner i omsetning 

• Både Wella kunder og ikke Wella kunder er velkomne til å søke 

 

Søknaden må inneholde motivasjon for hvorfor de fortjener å vinne Wella Fund

Vinneren må arrangere en Wella Week som blant annet inneholder en dag med veldedighetsarbeid der de gir tilbake til lokalsamfunnet. Her velger salongen selv en lokal veldedighetssak. 

JURYEN 

Juryen består av: 

 • Hanne K. Hamre, Country Manager Norway at Wella Company 

Anne Mari Halsan, Direktør NFVB Norwegian Hairdressers Association 

Cecilie Krogh Sundbø, Stylist, Influenser, Forfatter og Gründer 

Glenn Veiby, Konsernsjef Raise gruppen 

Bjørn Kollerud, Journalist i Frisør 

Av de fem finalistene får hovedvinneren 1 års forbruk av Wella-produkter til en verdi opp mot en halv million kroner (avhenger av størrelsen på salongen). De andre fire semifinalistene mottar 25 000 kroner hver i Wella produkter. 

VINNEREN 

I slutten av august velger juryen ut fem salonger med geografisk spredning i Norge (nord, vest, sør, øst og Oslo) til semifinalen. Av de fem finalistene får hovedvinneren 1 års forbruk av Wella-produkter til en verdi opp mot en halv million kroner (avhenger av størrelsen på salongen). De andre fire semifinalistene mottar 25 000 kroner hver i Wella produkter. 

Vinnersalongen forplikter seg til å arrangere Wella Week, som gir dem muligheten til å gi tilbake til lokalsamfunnet. Wella Week er en intensiv uke med hendelser og aktiviteter i salongen, som kan bidra til å øke engasjementet og interessen for salongen i lokalsamfunnet. 

Søknadsperioden er fra 1 juni og til og med 20 august, der vinneren annonseres i midten september 2021.

Trykk her for å søke

#WellaFamilyFund 


For spørsmål kontakt The Arch v/ ingrid@thearch.no 


Tilbake
ANNET INNHOLD