Vel blåst. Daglig leder/gründer Kim Nordbø i Tropicas, Community Manager Sara Hellberg L’Oréal Professional, og Educator Kérastase og Shu Uemura, Hans Erik Sandstad bød på en smakfull presentasjon av høstens nyheter.
Vel blåst. Daglig leder/gründer Kim Nordbø i Tropicas, Community Manager Sara Hellberg L’Oréal Professional, og Educator Kérastase og Shu Uemura, Hans Erik Sandstad bød på en smakfull presentasjon av høstens nyheter.

L’Oréal Professional med sesongens første presse-event

Høstens nyheter fra Shu Uemura art of hair og Kérastase stod på dagsorden da L’Oréal Norge AS Professional Products Division inviterte til høstens første fysiske presse-event på Café Platz i Oslo sist i september.

Av: - NFVB
Sist oppdatert: 2021-12-22T10:23:18.0000000Z

- Hyggelige omgivelser og godt fremmøte av influensere og journalister fra skjønnhetspressen bidro til en vellykket kick-off for høstens aktiviteter i regi av L’Oréal PPD. Seansen viste til fulle at pressekorpset var en smule lei av teams- og zoom-møter, og satte pris på en fysisk presentasjon i en smakfull ramme. Vi får krysse fingrene for at gjenåpningen skjer uten tilbakeslag.

Kulturell kontekst

Etter presentasjonen av Kérastases konsepter for pleie av ubalansert hodebunn i regi av salonggründer Kim Nordbø i Tropicas, supplert av Educator Hans Erik Sanstad, var det duket for presentasjonen av Kérastase Potentialiste, et beskyttende serum for ubalansert hodebunn. Kjernen i produktet er ingredienser som støtter hodebunnens mikrobiom, og som etterlater hodebunnen fuktig, revitalisert og balansert. I tillegg fikk vi presentert nyheter i Kérastase Specifique-serien.

Deretter var det duket for et kreativt og underholdende blikk på japansk kultur og motebilde, fremført av lektor ved Høyskolen Kristiania og japankjenner Hanne Lien. Det var en god oppvarming til presentasjonen av nyhetene fra Shu Uemura art of hair, som er et premium brand med japansk opprinnelse. Her var det en presentasjon av produkter rettet mot blondiner, i form av yubi blond shampoo, conditioner, maske og izumi tonic.

Produktene vil bli omtalt i magasinet FRISØR utg. 4.

Tilbake
ANNET INNHOLD