Markedsansvarlig Oddmund Olsen i Adam og Eva Gruppen, daglig leder Nina Wølner i Adam og Eva Fornebu og prosjektansvarlig Kirstin Arnesen gleder seg over å kunne presentere en premiumsalong av ypperste klasse på Fornebu i Bærum.
Markedsansvarlig Oddmund Olsen i Adam og Eva Gruppen, daglig leder Nina Wølner i Adam og Eva Fornebu og prosjektansvarlig Kirstin Arnesen gleder seg over å kunne presentere en premiumsalong av ypperste klasse på Fornebu i Bærum.

Adam og Eva satser høyt

Midt i koronapandemien satser Adam og Eva Gruppen som aldri før. Salonger oppgraderes og nylanseringer er i støpeskjeen. Sist ut er premiumsalongen i Fornebu Senteret i Bærum.

Av: - NFVB
Sist oppdatert: 2021-02-01T11:55:12.0000000Z


14. januar åpnet Adam og Eva sin nye premiumsalong. Det er en tøff satsning i tøffe tider.

 - Dette er en stor investering, men vi jobber bevisst med å utvikle merkevaren Adam og Eva videre, noe åpningen av vår nye salong på Fornebu S illustrerer på en god måte. 
- Det er ikke til å legge skjul på at vi har brukt mye ressurser på dette konseptet. Men vi har vilje til å løfte oss.  Da kreves det investeringer og oppgraderinger av eksisterende konsepter og utviklingen av nye, sier markedsansvarlig Oddmund Olsen i Adam og Eva Gruppen.

Med på laget under utviklingen av konseptet er bransjeveteran Kirstin Arnesen, som har hatt prosjektlederansvaret sammen med interiørarkitekt Marte Fredriksen i Scenario Interiørarkitekter.  Kirstin mener Adam og Eva tenker helt riktig:

 - Hvis du har anledning så er det nå det gjelder i investere. Jeg mener Adam og Eva viser at de jobber med å høyne nivået i bransjen, både faglig og uttrykksmessig gjennom sine salonginvesteringer, sier hun.

Adam og Eva åpnet 14. januer ny premiumsalong i Bærum. Vi regner med å kunne presentere konseptet i en kommende utgave av magasinet FRISØR.
Tilbake
ANNET INNHOLD