Midt i koronapandemien satser Adam og Eva Gruppen som aldri før. Salonger oppgraderes og nylanseringer er i støpeskjeen. Sist ut er premiumsalongen i Fornebu Senteret i Bærum.
14. januar åpnet Adam og Eva sin nye premiumsalong. Det er en tøff satsning i tøffe tider.
- Dette er en stor investering, men vi jobber bevisst med å utvikle merkevaren Adam og Eva videre, noe åpningen av vår nye salong på Fornebu S illustrerer på en god måte.
- Det er ikke til å legge skjul på at vi har brukt mye ressurser på dette konseptet. Men vi har vilje til å løfte oss. Da kreves det investeringer og oppgraderinger av eksisterende konsepter og utviklingen av nye, sier markedsansvarlig Oddmund Olsen i Adam og Eva Gruppen.
Med på laget under utviklingen av konseptet er bransjeveteran Kirstin Arnesen, som har hatt prosjektlederansvaret sammen med interiørarkitekt Marte Fredriksen i Scenario Interiørarkitekter. Kirstin mener Adam og Eva tenker helt riktig:
- Hvis du har anledning så er det nå det gjelder i investere. Jeg mener Adam og Eva viser at de jobber med å høyne nivået i bransjen, både faglig og uttrykksmessig gjennom sine salonginvesteringer, sier hun.