- Vi føler oss priviligerte over å ha så mange fantastiske kunder, som har hatt omtanke for oss som leverandør i denne utfordrende tiden, sier daglig leder Knut Fauskanger i Everyhair Norge AS.
- Vi føler oss priviligerte over å ha så mange fantastiske kunder, som har hatt omtanke for oss som leverandør i denne utfordrende tiden, sier daglig leder Knut Fauskanger i Everyhair Norge AS.

- Vi vil hjelpe kundene på beina igjen

 - Jeg vil rette en stor takk til den omtanken våre kunder har hatt for oss som leverandør i koronatiden. Nedstengingen har vært klart utfordrende for alle ledd i frisørbransjen, og vår umiddelbare tanke var at vi må forsøke å hjelpe hverandre så godt vi kan, sier daglig leder Knut Fauskanger i Everyhair Norge AS.

 - Noen av de første tiltakene vi gjorde under nedstengingsperioden, var å ta kontakt med kundene våre for å høre om det var noe vi kunne bistå med. Vi ønsket å fortelle dem at vi står sammen i denne krisen, og at vi stiller opp så godt vi kan. God kommunikasjon er en nøkkelfaktor for at vi skal komme oss gjennom denne tiden mest mulig smertefritt, fremholder Knut Fauskanger.

Direktesendinger

 - I nedstengingsperioden var det viktig å holde hjulene i gang og motivasjonen oppe. Vi hadde gratis direktesendinger via vår lukkede facebookside, «Everyhair Norge AS». Kursene bød på høy faglig kompetanse og inspirasjon fra Caroline Sund, som er vår internasjonale Keune-kursholder. Kursene ble gjennomført i henhold til restriksjonene fra myndighetene og modellene var klippehoder.
 - Hensikten var å inspirere, lære og motivere frisørene til å komme tilbake i hverdagen igjen. Den positive tilbakemeldingen vi har fått på disse kursene, gjør at vi fremover ønsker å bygge opp en e-læringsplattform, forteller Knut Fauskanger.

På lag med produsentene

Everyhair Norge AS representerer produkter fra to familieeide selskaper, Keune Haircosmetics og interiør- og møbelleverandøren Maletti. Begge selskapene har gitt sitt bidrag under koronakrisen.
 - Vi er utrolig takknemlig for å ha selskaper som Keune og Maletti i ryggen. Da desinfeksjonsmidler begynte å bli en mangelvare, utviklet Keune sin egen. Ikke bare var den desinfiserende, men den rengjør, pleier og har en god duft.
 - Maletti har utviklet en ny kolleksjon møbler, som forhindrer smitte i salongen. Blant annet leverer de et klesskap som desinfiserer klærne, mens kunden får behandling av frisøren. Sammen med andre tiltak begge selskapene har gjort, viser Keune og Maletti at de som produsenter bryr seg og ønsker å skape trygge rammer for bransjen. Vi er derfor ekstra stolte over å ha dem som våre leverandører, oppsummerer Knut Fauskanger.

Veien fremover

 - Nå er det ekstra viktig at våre kunder fortest mulig kommer seg på beina igjen. For vår del har vi allerede gått ut med gode priser på salgsvarer, og vi har laget gode kampanjer. Til tross for stor etterspørsel etter desinfeksjonsmidler og Antibac, har vi klart å holde prisene på et fornuftig nivå. Dette skal vi greie sammen, avrunder Knut Fauskanger.

Tilbake
ANNET INNHOLD