STEAMPOD 3.0 er endelig klar for det norske markedet!

 Versjon 3.0 er en videreutvikling av det revolusjonerende stylingverktøyet, som ble presentert for første gang i 2011.

Av: - NFVB
Sist oppdatert: 2021-01-06T15:07:31.0000000Z

- Vår nye Steampod er utviklet med fokus på å være neste generasjon stylingverktøy. Lanseringen av teknologien startet i 2011 med Steampod versjon 1, den neste ble lansert i 2015, og den siste nå i 2020. Utviklingen har handlet om design, nye funksjoner, bedre resultater og mindre skade på håret. Utviklingen kan sammenlignes med Apple´s Ipod, som ble til en Iphone og deretter superinnovative Iphones som vi ser nå, oppsummerer PR-sjef Wiveca Lines i L’Oréal PPD.

Vakre signaturlooker

L’Oréal Professional  har utviklet et sett med inspirerende looks som gjør det mulig for brukerne å utnytte STEAMPOD 3.0 til det fulle.

-  Til signaturlookene har vi utarbeidet en «how to», som inkluderer flere sider med klare instruksjoner om hvordan du kan bruke verktøyet, samt videoer med tutorials på Youtube, i tillegg til våre Proshop on-demand videoer, så salonges medarbeidere kan gi sine kunder god og riktig service, sier Wiveca Lines. Hun legger til, at L’Oréal også stiller opp med demonstrasjoner etter behov.

- Vi vil gjerne demonstrere bruken av STEAMPOD 3.0 for ansatte i salongen, så de selv kan oppleve hvordan bruken av Steampod virkelig utgjør en forskjell, legger hun til.

Skånsomt og tidsbesparende

Bruken av STEAMPOD 3.0 er skånsomt for håret. Det gjør den til et unikt stylings­verktøy. - Fordelen med den nye Steampoden er at den gjør 78% mindre skade på håret, er lett å bruke og ikke minst at man glatter og styler på halve tiden. Man kan også jobbe med 50 grader lavere temperatur sammenlignet med et klassisk jern, oppsummerer Wiveca.

Tilhørende pleieprodukter

Til hver styling av håret er det behov for pleie, og L’Oréal Professional har utviklet tilhørende produkter, som er spisset mot bruken av STEAMPOD 3.0.

- Vi har tilhørende produkter som er skreddersydd til vår Steampod. Produktene baserer seg på plantebaserte proteiner som etterligner Herbal Keratin. Molekylene i keratinen gjør det lettere å trenge dypere inn i håret og resultatet er mindre skade på håret. Produktene er en del av vårt Sharing Beauty With All konsept, der fokuset er på organiske og bærekraftige produkter, forteller Wiveca Lines.

Knallsterk mediekampanje

Wiveca Lines poengterer at L’Oréal Professional setter et stort trykk på lanseringen av STEAMPOD 3.0.

- Vi kjører en fantastisk mediekampanje som vil hjelpe salongene med salget. Vi ønsker å skape en bevissthet og interesse hos forbrukeren når det gjelder bruk av Steampoden. Blant annet jobber vi mot de beste influenserne i Norden. Ved å jobbe med STEAMPOD 3.0 i salongen vil kundene bli oppmerksomme på dette fantastiske verktøyet og kjøpe det på opplevde resultater.

- Dette er en mulighet til å skille seg ut fra andre salonger som fortsatt benytter seg av tradisjonelt glattejern, avrunder hun.

 


Gå til PROSHOP


 

 

Tilbake
ANNET INNHOLD