- Vi gjør ikke kundene «finere på håret». Vi bygger selvtillit. Christinah Nicolaisen ga tilhørerne et innblikk i frisørbransjen på NHO Service og Handels trendkonferanse.
- Vi gjør ikke kundene «finere på håret». Vi bygger selvtillit. Christinah Nicolaisen ga tilhørerne et innblikk i frisørbransjen på NHO Service og Handels trendkonferanse.

Christinah Nicolaisen: Vi bygger selvtillit

Hva slags trender bør service- og handelsbedrifter være spesielt oppmerksom på? Hva kjennetegner neste generasjons konsumenter, og hva betyr digitaliseringen for samfunnet, bedriftene og enkeltmenneskene?

 

Av: - NFVB
Sist oppdatert: 2019-09-03T08:37:02.0000000Z

Dette var blant det som var på agendaen da NHO Service og Handel inviterte til trendkonferanse. Blant foredragsholderne var Christinah Nicolaisen, direktør i Raise Gruppen.

 - Vi har tatt et dypdykk i hva hår betyr for folk. Hår er svært personlig og vi er i identitetsbransjen. Det sier noe om hvem du er og hvem du vil være. Når man skjønner dette får det stor betydning for hvordan virksomheten organiseres og utvikler seg. Det preger hva vi gjør for kundene, hva slags behandlinger vi har, hva slags produkter vi har og hva vi gjør med medarbeiderne, sa Christinah Nicolaisen.

 

Tilbake
ANNET INNHOLD