NHO-fellesskapet er opptatt av at alle mennesker skal likestilles og kunne ha en jobb som er inkluderende og fordomsfri uavhengig av kjønn, religion, etnisitet, seksuell legning og funksjonsevne.
I denne sammenhengen står Pride frem som en spydspiss, og NFVB og NHO stiller seg bak Prides budskap og mål.
Vi ønsker å støtte Pride gjennom å delta på årets festival og vil i Oslo gå sammen med resten av NHO-fellesskapet i Næringslivets Hus under en felles parole: "Arbeidsliv for alle", lørdag 22.juni.
Vi oppfordrer våre medlemmer landet rundt til å markere at Frisør- og Velværebransjen står for åpenhet, likhet og frihet for alle!
Tradisjonen tro, lanserer Aveda nok en gang Earth Month. For 2024 er temaet: The Power of Every Drop. Kampanjen inkluderer et samarbeid med Charity: Water, en ideell organisasjon som jobber for å gi rent drikkevann til mennesker i utviklingsland.
Sjekk #AvedaWalksForWater.
Det kan også nevnes at Aveda 22. april oppfordrer folk til å droppe hårvasken for å spare vann. Fra 15. april vil kampanjen vise arbeid til influensere som styler håret bærekraftig uten vask.
Sjekk #NoWashDay.