- Grunnen til at vi har lansert konseptet Salon Emotion, er at vi vil gi våre kunder et verktøy til å skape gode opplevelser og styrke salongens kunderelasjoner i alle ledd. Interesserte kan få en smakebit på konseptet under Hår & Skjønnhet 16. mars. Der vil vi kjøre et seminar som utdyper hvilke gevinster som ligger i å ta i bruk dette verktøyet, forteller Øystein Rudolfsen.
- Skal man bli blant vinnerene i årene fremover, kan vi ikke jobbe som vi gjorde i går. Det gjelder både for salongeiere og leverandører. For vår del er den tradisjonelle selgerens tid forbi. I årene fremover vil vi fokusere på å gi våre kunder inputs og coaching til å drive en bedre salong, jobbe metodisk med forretningsutvikling. I netthandelens tid med krevende og godt orienterte kunder, blir det avgjørende at man greier å skape gode kundeopplevelser og greier å bygge en lojal kundebase ut fra den salongen man driver og hvordan man ønsker å fremstå. Det ligger til grunn for utviklingen av konseptet Salon Emotion, forteller Øystein Rudolfsen.
Dette kan du lese mer om i kommende utgave av magasinet FRISØR.
Tradisjonen tro, lanserer Aveda nok en gang Earth Month. For 2024 er temaet: The Power of Every Drop. Kampanjen inkluderer et samarbeid med Charity: Water, en ideell organisasjon som jobber for å gi rent drikkevann til mennesker i utviklingsland.
Sjekk #AvedaWalksForWater.
Det kan også nevnes at Aveda 22. april oppfordrer folk til å droppe hårvasken for å spare vann. Fra 15. april vil kampanjen vise arbeid til influensere som styler håret bærekraftig uten vask.
Sjekk #NoWashDay.