Prisen som Årets Influencer peker på bransjefolk som gjør seg godt gjeldende på Instagram. Her er det mange som har stor innflytelse og mange følgere.
Juryen vurderer ikke bare antall poster og følgere, men også innholdskvalitet og om det skaper engasjement. Bygger innholdet opp fag/bransje, og er det relevant for faget? Blir vi kjent med personen bak kontoen? Hva er det visuelle inntrykket?
Reglement og juryeringsrammer kan du lese i denne artikkelen.
Vinneren kåres på Prisfesten under Beauty is Business i Lillestrøm 9. mars.
Davines perfeksjonerer flere av sine produktlinjer denne våre for å gjøre de mer bærekraftige gjennom hele produktlivssyklusen. Tiltak for minking av klimaavtrykk, stimulering til biologisk mangfold og regenerativt, organisk landbruk er viktige bidrag for å binde karbon til jorden. På nyhetssiden finner vi denne våren WE STAND/ for regeneration Shampoo & Body Wash Bar, bærekraftige produkter i solserien SU, som er trygt for livet i vannet. Ikke minst er Essential Haircare-serien videreutviklet i en enda mer bærekraftig retning.
Leverandør: Verdant AS / www.verdant.no