- For Aveda vil vårt fokus være Scalp Solution på Beauty is Business lørdag 9. mars. Vi planlegger å demonstrere et verktøy med kamera, som gir en visuell analyse av hodebunnen og den generelle hodebunnshelsen. Analysen gir grunnlaget for personlige anbefalinger og skreddersydde behandlinger, opplyser Ellen Marie Johansen, Brand Manager i We are One Nordic.
For de som ønsker seg stylingprodukter i premiumklassen, blir det mulighet til å bli kjent med Bumle and bumble, som også representeres av We are One.
- Vi har en dobbeltstand, med en egen del som er viet stylingproduktene til Bumble and bumble. Her vil besøkende få oppleve en live session med Hani Ammar fra Billy’s Bumble and bumble. Det blir en inspirerende opplevelse, lover Ellen Marie Johansen.
- For besøkende på standen byr vi også på giveaways i form av produkter i reisestørrelse. Det vil også bli spennende konkurranser som utfordrer fagkunnskaper, legger hun til.
Faglig søndag
- For de som ønsker å fordype seg faglig, vil vi også arrangere en workshop med stylisten Charles Grey på søndagen i vårt showroom i Riddelvoldsgate 4 i Oslo. Her vil fremmøtte få perfeksjonert sine tekniske ferdigheter under kyndig veiledning.
Davines perfeksjonerer flere av sine produktlinjer denne våre for å gjøre de mer bærekraftige gjennom hele produktlivssyklusen. Tiltak for minking av klimaavtrykk, stimulering til biologisk mangfold og regenerativt, organisk landbruk er viktige bidrag for å binde karbon til jorden. På nyhetssiden finner vi denne våren WE STAND/ for regeneration Shampoo & Body Wash Bar, bærekraftige produkter i solserien SU, som er trygt for livet i vannet. Ikke minst er Essential Haircare-serien videreutviklet i en enda mer bærekraftig retning.
Leverandør: Verdant AS / www.verdant.no