Alle bransjer står overfor disrupsjon hvor kjente forretningsmodeller endres. Behov for ny kompetanse er ekstrem, teknologiutviklingen går fortere og fortere. Milleniumgenerasjonens kunder og ledere setter helt nye krav til oss som arbeidsgivere, både innen B2C og B2B. Vår landsforening har samlet noen av de beste kreftene i landet for å fortelle om dette, blant annet kommer Øystein Dørum (NHO), Åge Skinstad (Swix), Louise Byg Kongshold (PEJ-gruppen), Karl Munthe-Kaas (Kolonial.no) og Trond Blindheim (Høyskolen Kristiania).
Dette må du ikke gå glipp av, meld deg på her: Påmelding
Tradisjonen tro, lanserer Aveda nok en gang Earth Month. For 2024 er temaet: The Power of Every Drop. Kampanjen inkluderer et samarbeid med Charity: Water, en ideell organisasjon som jobber for å gi rent drikkevann til mennesker i utviklingsland.
Sjekk #AvedaWalksForWater.
Det kan også nevnes at Aveda 22. april oppfordrer folk til å droppe hårvasken for å spare vann. Fra 15. april vil kampanjen vise arbeid til influensere som styler håret bærekraftig uten vask.
Sjekk #NoWashDay.